PDA

View Full Version : THINKPINK!


Pages : [1] 2

CJ-D3S16N
11-15-2009, 05:49 PM
RULES:
1.Base-Any car of your choice.
2.Your chop must have pink in it (Ex. Pink Wheels,Pink Decals,Pink Brakes,ETC)
3.Resolution must be over 1024x768
4.Put some thought into your chop.
5.No stealing parts from others chops
6.Have Fun

DEADLINE:
DECEMBER 1ST 2009
When finished with your chop please pm me entries

Members in Battle:
-CJ-D3S16N/submitted
-Blaupunkt/submitted
-LPChopperz/submitted
-AzZza/submitted
-Rafix/submitted
-Freddy ov s13(Maybe)
-xoombee
-Ghostpilot/submitted
-Zoomypup/submitted
-Ru$$1an/submitted
-*Chopshop*
-Blackace/submitted
-Reckoner/submitted
-PSDavinci/submitted
-IgorDesign/submitted
-LSDesign/submitted
-Cedjr007
-S I N i C/submitted
-BadBlood/submitted
-GimpChoppa
-Murcie_LP640/submitted
-RebelRaven/submitted
-xoombee/submitted
-ricx53/submitted
-Kofelstofel/submitted


****ATTENTION ALL MEMBERS THAT ENTERED THE THINKPINK CONTEST**** I WILL NOT PUT YOUR CHOP IN THE VOTING THREAD UNLESS YOU PM ME YOUR CHOP!!!!!****

In the end after all chops are submited i will create a video of a dedication to show that we care about cancer.

Blaupunkt
11-15-2009, 05:57 PM
im in. deadline?

LPChopperz
11-15-2009, 05:58 PM
Yeah definitely put me in man.. Cancer is a bat thing as obvious and we are going to give something for those who has it! In my opinion when we done with this; we have to make a nice video deticated to those who have cancer and put our chops in it....Just an idea!

CJ-D3S16N
11-15-2009, 06:09 PM
Sounds like a good idea.i will make it happen!

Blaupunkt
11-15-2009, 06:10 PM
yeh good idea LP.

AzZzA
11-15-2009, 06:15 PM
Fablous Idea CJ, I'm in for sure.

Rafix
11-15-2009, 06:18 PM
I want to do that two, but how over chops will help to people ho have cancer!

CJ-D3S16N
11-15-2009, 06:23 PM
Well its basicly its a dedication to show that people actually care.Like if you have seen people do walks to show they care about cancer.So we should do chops to show that we care about cancer.

freddy ov s13
11-15-2009, 07:14 PM
and we cant realy help any other way so show them with what we good at

LPChopperz
11-15-2009, 07:26 PM
@ freeddy_ov_s13 You got it! This means that we care even if we don't make other things(such as donate , walk or anything) If chopping is the only thing that we made good; then chop it is........!

to all: Yeah that's the spirit guys! As for the video i can see that everybody agrees! If you need any help of making it please pm me even if i don't have the knowledge of doing a professional one!:)

I am excited really i am... Nice ideas!:)

freddy ov s13
11-15-2009, 07:32 PM
am lookin at this thread and a depressing song just cum on now i feel down :(
its a week till the anaverisor (cnt spell) ov my nannans death as well (she died ov cancer)

CJ-D3S16N
11-15-2009, 07:36 PM
Dedicate a chop to her....

freddy ov s13
11-15-2009, 07:37 PM
might have to (not 100% tho yet )

CJ-D3S16N
11-15-2009, 07:53 PM
ill add you as a maybe.

freddy ov s13
11-15-2009, 08:06 PM
ok its just that i been usein netbook alatey not been getin on p.c that much lol

xoombee
11-15-2009, 08:16 PM
i'm in

GhostPilot
11-15-2009, 09:11 PM
I'm in. When I read the title breast cancer was the first thing that popped in my head. Then I opened it and was surprised. Kudos to you.

RU$$1AN
11-15-2009, 09:35 PM
i wanna be in, my time is very limited right now, but i really like the idea, so i will definitely try to make something up until December 5th.

zoomypup
11-15-2009, 09:45 PM
anyone mind if i get in?

PSDavinci
11-15-2009, 11:12 PM
A great idea for a great cause.
Props CJ.

Blaupunkt
11-16-2009, 06:35 AM
davinci, you in bro?

IgorDesign
11-16-2009, 09:19 AM
I might do something if I find time. :)
Can we make the whole car pink?

LS design
11-16-2009, 10:08 AM
LS is in da house:D. AKA i'm in:).

Rafix
11-16-2009, 10:15 AM
I'm in, let's do the best we can!

cedjr007
11-16-2009, 12:11 PM
count me in

S_I_N_i_C
11-16-2009, 12:19 PM
im in also, great idea!

PSDavinci
11-16-2009, 02:12 PM
davinci, you in bro?

Yeah count me in, most definitely.

Reckoner
11-16-2009, 03:05 PM
I'm in!

EDIT: I found this if anyone's interested.

Maybe you guys can incorporate a bit of everything. I know pink is kinda considered the general color but what ever.

http://img693.imageshack.us/img693/3963/cancerribbonlist.jpg (http://img693.imageshack.us/i/cancerribbonlist.jpg/)

freddy ov s13
11-16-2009, 03:28 PM
each one of us have a color?

Reckoner
11-16-2009, 03:38 PM
Yeah we could do that. Nice idea bro!

Blaupunkt
11-16-2009, 03:44 PM
dibs on lavender (general cancer). that ok?

freddy ov s13
11-16-2009, 03:55 PM
clear (lung cancer)

blackace
11-16-2009, 04:08 PM
Im really down for this comp, i lost my grandad to cancer 10 years ago in about a weeks time and my uncle 2 years ago, Cancer doesnt just kill the person, it kills the family so Im gonna try and pull out all the stops on this one good luck peeps and awesome idea for a comp :D and dibs on grey (brain cancer)

zoomypup
11-16-2009, 04:11 PM
i call teal. mi aunt just got off her last session of chemo.

Blaupunkt
11-16-2009, 04:21 PM
my nan died of cancer on boxing day two years ago.

*chopshop*
11-16-2009, 04:29 PM
sounds like a gd cause, im in if yur still acceptin peeps :D

cedjr007
11-16-2009, 04:38 PM
pink as suggested my moms beat breast cancer five years ago.

RU$$1AN
11-16-2009, 04:45 PM
I would like to use multiple colors, is that ok?

freddy ov s13
11-16-2009, 04:50 PM
cant see why not i was just saying it so all the colors get used

CJ-D3S16N
11-16-2009, 07:28 PM
we can just use pink..

PSDavinci
11-16-2009, 08:52 PM
OK folks we have essentially taken the original Think Pink idea and misconstrued it now to any color. Lets stick with CJ's criteria which states if you read it, to add some Pink in there somewhere. Your welcome to make the car pink or any color so long as there is some noticable pink on the car.

RU$$1AN
11-16-2009, 08:58 PM
OK folks we have essentially taken the original Think Pink idea and misconstrued it now to any color. Lets stick with CJ's criteria which states if you read it, too add some Pink in there somewhere. Your welcome to make the car pink or any color so long as there is some noticable pink on the car.

yep, i agree with that:p

GimpChoppa
11-17-2009, 01:45 AM
I'll definatly throw down, if I get the chance. Something with pink on it, is it any base?

RU$$1AN
11-17-2009, 02:52 AM
u choose ur own base choppa

blackace
11-17-2009, 08:37 AM
I agree with the pink, That was the whole point behind this comp so ya gotta throw some sweet pink in there lolz, gonna finsih the skyline for this one so gonna be a full brushed car :D

Blaupunkt
11-17-2009, 10:50 AM
yeh lol sorry cj ^^ pink it is :)

BadBlood
11-17-2009, 04:00 PM
im in yo!

Blaupunkt
11-17-2009, 06:08 PM
finished my entry! am i allowed to post it in the chops section or not?

Murcie_LP640
11-17-2009, 07:30 PM
How the hell did I not see this before? I'm definitely in, because little-known fact is that I did actually battle cancer when I was young. Go figure.

blackace
11-17-2009, 08:02 PM
I still cant believe someone aint thought of this before

RU$$1AN
11-17-2009, 08:06 PM
I still cant believe someone aint thought of this before

i know right, we need to do more projects like this.

CJ-D3S16N
11-17-2009, 08:23 PM
finished my entry! am i allowed to post it in the chops section or not?

First PM me your entry, Theeenn You cant post it..

Murcie_LP640
11-18-2009, 03:25 AM
PM'd.

Blaupunkt
11-18-2009, 08:27 AM
woo :D

mglavina
11-18-2009, 11:28 AM
I won't be participating but it sounds like a great idea. Nice.

Blaupunkt
11-18-2009, 11:39 AM
mines pm'd and posted in the auto chops section people! :D

RebelRaven
11-18-2009, 06:37 PM
Is it too late to enter? After seeing everyone posting their ThinkPink chops, I really want to join in :D

CJ-D3S16N
11-18-2009, 06:49 PM
Ok Rebel your added.

Sorry everyone else but i am not accepting anymore members atm.

GimpChoppa
11-18-2009, 08:01 PM
I seen all the cars in the chop section, and it inspired me to make a new sig.

CJ-D3S16N
11-18-2009, 08:20 PM
Cool.PM Me your entry please.

_____

Ok everyone.I Got a ton of entries today.So the faster we get more entries the faster we can vote!

xoombee
11-18-2009, 08:23 PM
am i in this competition? i said i joined few pages back

GimpChoppa
11-18-2009, 08:38 PM
Just needs a bit of polishing up and I should have it in by tonight. :)

CJ-D3S16N
11-18-2009, 09:10 PM
am i in this competition? i said i joined few pages back

Sorry, I Forgot to add you.Your still in;)

blackace
11-18-2009, 09:17 PM
Gimp your new sig is awesome, looks proper sweet :D

CJ-D3S16N
11-18-2009, 09:32 PM
i need a new sig,ahaha

EDIT:New sig!
aha

xoombee
11-18-2009, 09:43 PM
do we have to pm the original pic?

other than that, I pmed

CJ-D3S16N
11-18-2009, 09:54 PM
I Doesnt really matter if you send the original..
Cool entry xoombee.

BadBlood
11-19-2009, 09:02 AM
pm'd

IgorDesign
11-19-2009, 10:44 AM
Pm'd.

ricx53
11-19-2009, 11:18 AM
i am late or not???

RU$$1AN
11-19-2009, 02:11 PM
i am late or not???

nah, deadline is december 1st, im not done yet either, battle have a good cause to it, so i wanna put a lot of time into it.

ricx53
11-19-2009, 03:17 PM
ok i am in too!!!

S_I_N_i_C
11-19-2009, 03:29 PM
i wanna put a lot of time into it.
im also taking my time..honestly i think the majority of the other entries could have benefited from this philosophy as well....

AzZzA
11-19-2009, 04:04 PM
im also taking my time..honestly i think the majority of the other entries could have benefited from this philosophy as well....

wow bro don't take this the wrong way, but how come your going round bashing everybody up today.

RebelRaven
11-19-2009, 04:06 PM
I started mine in college today kuz I had nothing else to do lol but I am another that will be making the most out of the time I have

Blaupunkt
11-19-2009, 04:17 PM
lol sinic

S_I_N_i_C
11-19-2009, 04:20 PM
wow bro don't take this the wrong way, but how come your going round bashing everybody up today.
I guess its the fact that most of you guys are really getting killer at chopping. but it seems lately that everyone is just pumping out these battle chops and not putting much into them. it shows when you rush through your stuff, sorry.
I am friendly and helpful 99% of the time, its frustrating to know you guys could be easily putting out better chops if a little more time was applied.
just my opinion, and you know what they say about those...

PSDavinci
11-19-2009, 04:40 PM
Im in agreement.
I also dont understand why everybody is jumping the gun and posting their stuff already.
Sort of skews the battle side of things and is quite contradictive to competition protocol.

Blaupunkt
11-19-2009, 04:44 PM
lol if any of those comments refer to moi then fair enough. i knocked this one out pretty quick ill admit but for two reasons;

-ive got alot on atm so wanted to get it out the way as such
-i didnt put my all into this chop because of the reason behind it so i just focused on making it clean and portraying the right message

Rafix
11-19-2009, 04:55 PM
I make my simple because i don't want to overload it, like on evo.

CJ-D3S16N
11-19-2009, 07:51 PM
ok i am in too!!!

Ok, You will be the last person to enter


I AM NOT ACCEPTING ANYMORE PEOPLE TO ENTER.

RU$$1AN
11-19-2009, 09:45 PM
man, i think this is gonna be my best chop so far :D, im afraid to do anymore, don't wanna mess it up, but its not done yet.

CJ-D3S16N
11-19-2009, 10:09 PM
May i have a sneak peek...?=)

BadBlood
11-20-2009, 12:33 AM
well i spent the best part of a day on it , probly about 5-7 hours , maybe 10 all up including the other days , but i will agree that some that have already been posted in the auto sec are defo rushed

RU$$1AN
11-20-2009, 12:34 AM
nope, :D, i don't like showing unfinished work=), u'll see it on December 1. It looks nice in blue colors, so i have no idea yet where to put pink, lol, i might just put somethin like a pink ribbon in the corner or somethin, lol, i have no idea myself. iwas gonna use same colors as u CJ, but didn't work out for me.

BadBlood
11-20-2009, 12:34 AM
cj , do you think i should have done more to mine?

Blaupunkt
11-20-2009, 11:42 AM
i have to LOL at some comments lately :p

RU$$1AN
11-20-2009, 12:10 PM
Ok, finished and pmed to CJ =)

CJ-D3S16N
11-20-2009, 07:59 PM
cj , do you think i should have done more to mine?


Yours looks great.It is fine.

RU$$1AN
11-20-2009, 10:41 PM
CJ, did u get my entry? just makin sure, i've never pmed stuff here, lol

CJ-D3S16N
11-20-2009, 11:35 PM
Yeah i got yours.

Kofelstofel
11-23-2009, 05:18 AM
whoa im in guys!!

Blaupunkt
11-23-2009, 02:23 PM
err too late?

CJ-D3S16N
11-23-2009, 07:24 PM
Its ok,He was in already i just didnt put him on the list because i forgot.

CJ-D3S16N
11-26-2009, 12:41 PM
Just a Notification...

ALL LEFT OVER MEMBERS HAVE 4 MORE DAYS TO PM ME YOUR ENTRIES FOR THE THINKPINK BATTLE.

AzZzA
11-26-2009, 05:51 PM
Pm sent.

CJ-D3S16N
11-28-2009, 06:39 PM
Just a Notification...

ALL LEFT OVER MEMBERS HAVE 2 MORE DAYS TO PM ME YOUR ENTRIES FOR THE THINKPINK BATTLE.

S_I_N_i_C
11-29-2009, 03:08 AM
pm'd

LPChopperz
11-29-2009, 06:36 AM
pm'd

blackace
11-29-2009, 07:50 AM
Mines already been PM'd, looking forward to what you guys have produced :D