Photoshopchop.com

Photoshopchop.com (http://www.photoshopchop.com/forum/index.php)
-   OTHER PHOTOSHOP WORKS (http://www.photoshopchop.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Desktop Background Thread! (http://www.photoshopchop.com/forum/showthread.php?t=23263)

suzq044 12-13-2007 03:42 PM

Desktop Background Thread!
 
I thought it might be a good idea to do a thread of Desktop Backgrounds, and maybe get it stickied?

http://tn3-1.deviantart.com/fs22/300...chopartist.jpg http://tn3-1.deviantart.com/fs19/300...chopartist.jpg http://tn3-1.deviantart.com/fs21/300...chopartist.jpg http://tn3-1.deviantart.com/fs19/300...chopartist.jpg

chopperkidd44 12-13-2007 06:09 PM

i vote sticky! great idea!

suzq044 12-13-2007 10:17 PM

http://tn3-2.deviantart.com/fs24/300...chopartist.jpg

another quickie of the Patriot. For those that orient their desktops the other way.

Mike Minnillo 12-13-2007 10:35 PM

you mean desktops weve actually made? i havent made any, but this is what im rocking right now.

http://img254.imageshack.us/img254/8415/c130ur1.th.jpg

EDIT: correction, i forgot i made this one a while back.

http://img170.imageshack.us/img170/4...ggbgry9.th.jpg

Moncef 12-14-2007 05:47 PM

http://img143.imageshack.us/img143/8...solosh3.th.jpg

Mine :D

suzq044 12-17-2007 12:33 PM

another couple of my jeep.. lol

http://tn3-2.deviantart.com/fs22/300...chopartist.jpg http://tn3-2.deviantart.com/fs24/300...chopartist.jpg http://tn3-1.deviantart.com/fs24/300...chopartist.jpg http://tn3-1.deviantart.com/fs22/300...chopartist.jpg

HHH69 12-19-2007 04:59 AM

This is what i'm using right now...

http://img254.imageshack.us/img254/7...blaceb9.th.jpg

demon designs 12-23-2007 12:43 PM

i use this, looks creepy at night when the lights are off and pc is on in the background.
http://img91.imageshack.us/img91/452...itorwx3.th.png

RattyMazda 01-07-2008 03:33 PM

My Wallpaper which i just finished
 
came up whith it yesterday
http://img131.imageshack.us/img131/1...llpaperxs1.jpg

chopperkidd44 01-07-2008 10:40 PM

thats sweet!

RattyMazda 01-08-2008 05:44 AM

cheers
took me ages to find a decent lookin front wheel with the angle

harleygold 07-03-2008 09:52 PM

here's my desktop. :)

http://i37.photobucket.com/albums/e8...t/515b670e.jpg

Dj Twinkles 07-04-2008 06:39 AM

Icon looks big there mate... and you missing the GIMP Icon ...
http://i270.photobucket.com/albums/j.../wallpaper.jpg

GTR 07-04-2008 07:49 AM

twinkles i sence you download lots of illegal things lol :D

Dj Twinkles 07-04-2008 08:09 AM

lol..you right.... Btw thats a trail version of photoshop 6 iv got... If anyone was wondering

GTR 07-04-2008 09:22 AM

lol yea DAEMON tools gave it away
i prefer alcohol 120% gotta love virtual drivers for downloaded games :D

GimpChoppa 07-05-2008 09:19 AM

My Compromise
 
I made a desktop Background out of my Audi chop. My misses keeps putting the standard bg on so I had to come up with a compromise!:mad:
The Idea come from Harleygold's BG.

http://img357.imageshack.us/img357/5...sktopbgdx5.jpg

Dj Twinkles 07-05-2008 11:29 AM

Nice but I think the car should be moving... IMO

GimpChoppa 07-05-2008 10:58 PM

changed it.
 
Quote:

Originally Posted by Dj Twinkles (Post 205089)
Nice but I think the car should be moving... IMO

Good idea DJ.:cool: I also changed th BG slightly.
http://img366.imageshack.us/img366/6...bgmovinfw0.jpg

Dj Twinkles 07-06-2008 01:00 PM

Nice... back rim not looking right


All times are GMT -4. The time now is 04:01 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
All rights reserved 2002-2008 Photoshopchop.com