Navigation:   Home  >>  Forums

Go Back   Photoshopchop.com > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 20 of 200
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: zoomypup
Forum: AUTO CHOPS 11-12-2010, 07:44 AM
Replies: 4
Views: 2,301
Posted By zoomypup
yeah....thought about leaving them out, but got...

yeah....thought about leaving them out, but got stupid and put em' in anyway.
Forum: AUTO CHOPS 11-11-2010, 07:36 PM
Replies: 4
Views: 2,301
Posted By zoomypup
Lotus Elan Concept

Hey all. First chop for a while. Hope ya like it. :D

Original: http://img529.imageshack.us/img529/2543/lotuselanconceptrear201.jpg (http://img529.imageshack.us/i/lotuselanconceptrear201.jpg/)
...
Forum: AUTO CHOPS 09-01-2010, 03:23 PM
Replies: 7
Views: 1,874
Posted By zoomypup
looks a little strange. nice front bumper change....

looks a little strange. nice front bumper change. too much tint and shadow. graphic isnt really realistic. and DONT USE LENS FLARE!!!
Forum: REQUESTS 06-19-2010, 11:13 AM
Replies: 18
Views: 3,892
Posted By zoomypup
I gotta say, sorry for exploding like that....

I gotta say, sorry for exploding like that. Welcome to PSC.
Forum: REQUESTS 06-17-2010, 12:50 PM
Replies: 18
Views: 3,892
Posted By zoomypup
ok....im gonna say what others have said before....

ok....im gonna say what others have said before. THIS IS NOT PHOTOSHOP-ON-DEMAND. I dont know if thats what you think it is or not, but this forum is really for you to make that car yourself. I doubt...
Forum: AUTO CHOPS 04-17-2010, 07:38 PM
Replies: 3
Views: 1,247
Posted By zoomypup
Looks pretty good. Pictures kinda low-res. But...

Looks pretty good. Pictures kinda low-res. But good.
Forum: AUTO CHOPS 04-17-2010, 07:37 PM
Replies: 11
Views: 94,570
Posted By zoomypup
1. Dont dig up old threads 2. This isn't the...

1. Dont dig up old threads
2. This isn't the place to post that. Try the requests section and delete this post.
Forum: AUTO CHOPS 04-11-2010, 06:00 PM
Replies: 9
Views: 2,017
Posted By zoomypup
Holy. Frikkin. Crap. Another amazing work.

Holy. Frikkin. Crap. Another amazing work.
Forum: AUTO CHOPS 04-10-2010, 09:58 AM
Replies: 10
Views: 1,674
Posted By zoomypup
^ditto

^ditto
Forum: AUTO CHOPS 04-09-2010, 02:57 PM
Replies: 6
Views: 1,235
Posted By zoomypup
Right. The color change edges are super choppy,...

Right. The color change edges are super choppy, you used the same wheel twice and its too bright, where you removed the rear door line is smudgy, the rear fender is screwed up, the seats aren't...
Forum: MANGA AUTOMOTIVE EDITING 04-09-2010, 08:29 AM
Replies: 3
Views: 3,671
Posted By zoomypup
C'mon. 28 views and not one comment?

C'mon. 28 views and not one comment?
Forum: MANGA AUTOMOTIVE EDITING 04-07-2010, 10:55 PM
Replies: 3
Views: 3,671
Posted By zoomypup
Plymouth Barracuda

A quick one.
Orig:
http://img64.imageshack.us/img64/5035/plymouthbarracuda.th.png (http://img64.imageshack.us/i/plymouthbarracuda.png/)

Chop:...
Forum: MANGA AUTOMOTIVE EDITING 04-07-2010, 08:10 PM
Replies: 3
Views: 3,541
Posted By zoomypup
Niiiice.

Niiiice.
Forum: AUTO CHOPS 04-06-2010, 09:20 PM
Replies: 2
Views: 880
Posted By zoomypup
Looks ok. Couple 'o things though. One, side...

Looks ok. Couple 'o things though. One, side chops aren't very popular here cuz of the simplicity. Two, don't put the original in the corner like that. Three, where you smudged the door handle away,...
Forum: AUTO CHOPS 04-05-2010, 09:34 AM
Replies: 12
Views: 2,056
Posted By zoomypup
awesome. Thanks

awesome. Thanks
Forum: AUTO CHOPS 04-04-2010, 09:52 PM
Replies: 12
Views: 2,056
Posted By zoomypup
I lost the donor. Sorry. U cld ask clutch control...

I lost the donor. Sorry. U cld ask clutch control to forward u them tho.
Forum: CHOPS IN PROGRESS 04-03-2010, 02:15 PM
Replies: 3
Views: 1,121
Posted By zoomypup
I know.

I know.
Forum: CHOPS IN PROGRESS 04-03-2010, 01:54 PM
Replies: 3
Views: 1,121
Posted By zoomypup
Looks good. The seats dont look like there behind...

Looks good. The seats dont look like there behind the glass though.
Forum: AUTO CHOPS 04-02-2010, 06:40 PM
Replies: 4
Views: 1,714
Posted By zoomypup
Looks good. The mesh is still off-angle and the...

Looks good. The mesh is still off-angle and the carbon fiber is off, but better. Keep it up!
Forum: CHOPS IN PROGRESS 04-02-2010, 11:36 AM
Replies: 14
Views: 1,629
Posted By zoomypup
Aaanyway. Back to the chop perhaps? The mesh...

Aaanyway. Back to the chop perhaps? The mesh looks a little off-angle, the vents look weird, and the wheels are flat. But it looks cool! Nice to see you back.
Showing results 1 to 20 of 200

 
Forum Jump
Juniper EX3200-48T 48-Port Gigabit Managed Switch - TESTED
$114.0
Juniper EX3200-48T 48-Port Gigabit Managed Switch - TESTED pictureNEW Juniper EX4500-UM-4XSFP 4-Port 10G SFP Uplink Module
$149.0
NEW Juniper EX4500-UM-4XSFP 4-Port 10G SFP Uplink Module pictureJuniper JXU-16GE-TX-S 16-Port 1000Base-T uPIM Line Card 750-015156
$149.0
Juniper JXU-16GE-TX-S 16-Port 1000Base-T uPIM Line Card 750-015156 pictureLot of 2x Juniper Networks 740-011614 LX 740-011613 SX AFCT-5715PZ AFBR-5715PZ
$99.99
Lot of 2x Juniper Networks 740-011614 LX 740-011613 SX AFCT-5715PZ AFBR-5715PZ pictureJuniper EX3200-48T 48-Port 8-PoE Gigabit Switch w/ 1x EX-PWR-320-AC & EX-RMK
$85.0
Juniper EX3200-48T 48-Port 8-PoE Gigabit Switch w/ 1x EX-PWR-320-AC & EX-RMK picture



All times are GMT -4. The time now is 07:42 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
All rights reserved 2002-2008 Photoshopchop.com