Navigation:   Home  >>  Forums

Go Back   Photoshopchop.com > PHOTO CHOPS > CHOPS IN PROGRESS

Notices

CHOPS IN PROGRESS For all those unfinished chops. Try to keep things clean in the auto chop section and post all those works in progress right here.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-13-2008, 05:11 AM   #1
Reckoner
Moderator
 
Reckoner's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: South Africa
Posts: 1,325
Reckoner is on a distinguished road
Send a message via MSN to Reckoner
Default Nissan 350Z

Well finally I've gotten of my lazy *** and started a new chop!
Well I'm trying something new this time.

The 2 police cars in the back are gonna be rebrushed but they should be relativly easy seeing as you can only see small parts of them and the are black and white. The BG is a combination between the original and another picture. Lemme know if the road looks crap so I can fix it. Thinking about changing the interior and I probably will. Might add some more cops. Gonna fix the floating head as well. Well here it is so far!

Original


WIP 1


I do realize that all 3 cars are too bright at the moment but I only recently decided to change it to a night scene.
__________________

Reckoner is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2008, 10:37 AM   #2
Dj Twinkles
PSC 1000 POSTS MEMBER
 
Dj Twinkles's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: South Africa
Posts: 1,463
Dj Twinkles is on a distinguished road
Default

Some jagged edges on the lip but its gonna look tight... This chop gives a need for speed most wanted or carbon feel...
__________________
O|\|1'/ cl4 1337 5#4|| 5!_!|2\/1\/3
ELITE GIMP USER MEMBER
>>>My Blog<<<
Dj Twinkles is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2008, 10:47 AM   #3
Reckoner
Moderator
 
Reckoner's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: South Africa
Posts: 1,325
Reckoner is on a distinguished road
Send a message via MSN to Reckoner
Default

Thanks man! Yeah It was kinda what I was going for. I'm also sorting out those jagged edges now so thanks for pointing them out!
__________________

Reckoner is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2008, 07:44 PM   #4
laxman15
PSC NOOB
 
Join Date: Sep 2008
Location: san diego
Posts: 14
laxman15 is on a distinguished road
Default

whats up with the random head/helmet floating by the guy getting handcuffed?
laxman15 is offline   Reply With Quote
Old 10-14-2008, 12:59 AM   #5
Dj Twinkles
PSC 1000 POSTS MEMBER
 
Dj Twinkles's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: South Africa
Posts: 1,463
Dj Twinkles is on a distinguished road
Default

This is just a ruff idea i guess and he does know bout the floating head... its in the paragraph above the original
__________________
O|\|1'/ cl4 1337 5#4|| 5!_!|2\/1\/3
ELITE GIMP USER MEMBER
>>>My Blog<<<
Dj Twinkles is offline   Reply With Quote
Old 10-14-2008, 01:17 AM   #6
Reckoner
Moderator
 
Reckoner's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: South Africa
Posts: 1,325
Reckoner is on a distinguished road
Send a message via MSN to Reckoner
Default

haha! Thanks man! Yeah dude read the post first! LoL!
__________________

Reckoner is offline   Reply With Quote
Old 10-14-2008, 01:34 AM   #7
WhytBoi
PSC SENIOR MEMBER
 
WhytBoi's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: fake la, california
Posts: 432
WhytBoi is on a distinguished road
Send a message via MSN to WhytBoi Send a message via Yahoo to WhytBoi
Default

omg, i saw the head was mentioned, but i couldnt figure out what you were talking about!!!!!
wow, im really losing it....
__________________
I will never acknowledge talented work over skilled work. Even if the talented is better.
The difference? Effort.
WhytBoi is offline   Reply With Quote
Old 11-25-2008, 10:13 AM   #8
eurost1
PSC NOOB
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 32
eurost1 is an unknown quantity at this point
Send a message via ICQ to eurost1 Send a message via AIM to eurost1 Send a message via MSN to eurost1 Send a message via Yahoo to eurost1
Default

the lighting on all your added elements should match the background (night)
__________________
Graphic Designer
eurost1 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Cisco Catalyst 2900 Series XL Switch WS-C2924-XL-EN 24-Port
$19.0
Cisco Catalyst 2900 Series XL Switch WS-C2924-XL-EN 24-Port pictureHP Procurve 2626 J4900B 24 Port Switch Managed Ethernet Switch
$28.29
HP Procurve 2626 J4900B 24 Port Switch Managed Ethernet Switch pictureCisco Catalyst 3560-48TS - switch - managed - 48 ports
$60.0
Cisco Catalyst 3560-48TS - switch - managed - 48 ports pictureCisco Catalyst 3560-24TS - switch - managed - 24 ports Cisco Catalyst 3560-24TS
$50.0
Cisco Catalyst 3560-24TS - switch - managed - 24 ports Cisco Catalyst 3560-24TS  pictureTP-Link Desktop Switch model TL-SF1005D
$4.99
TP-Link Desktop Switch model TL-SF1005D picture



All times are GMT -4. The time now is 07:38 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
All rights reserved 2002-2008 Photoshopchop.com