Navigation:   Home  >>  Forums

Go Back   Photoshopchop.com > PHOTO CHOPS > CHOPS IN PROGRESS

Notices

CHOPS IN PROGRESS For all those unfinished chops. Try to keep things clean in the auto chop section and post all those works in progress right here.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-01-2009, 07:26 AM   #21
LPChopperz
Ultimate Battle 2009 Champ
 
LPChopperz's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: nICOSIA- CyPrUs
Posts: 1,402
LPChopperz is on a distinguished road
Default

Holy ****! Thats great matey
__________________
My New Photoshop Portfolio Website:
http://lpchopperz.webs.com/
Featuring on Burnout magazine
http://www.photoshopchop.com/forum/s...ad.php?t=29497
LPChopperz is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2009, 04:36 AM   #22
white_lancer
PSC SENIOR MEMBER
 
white_lancer's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 353
white_lancer is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by fattack View Post
we dont tolerate failure in our organisation MR.Lancer......

sorry Mr TACK SIR.

new update: interior done, one headlight done, need to finish sideskirt and do rims and bg( 2 vers. concepts style and scene)


and i want to post a pic so bad so i couldnt help it *runs and hides*

__________________
white_lancer is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2009, 02:06 PM   #23
fattack
Fizzing At The Bum-Hole
 
fattack's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Spain
Posts: 1,618
fattack is on a distinguished road
Default

oooo u cheeky *****!!! u blurred it on purpose!!!!! im coming to find u and beat u with a spatula!
__________________

fattack is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2009, 11:10 PM   #24
white_lancer
PSC SENIOR MEMBER
 
white_lancer's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 353
white_lancer is on a distinguished road
Default

hmm i just realised this will be my 50th toon

ok sideskirt is finished and other headlight is started so after that only rims to do
__________________
white_lancer is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2009, 06:52 AM   #25
kennykro
Thats Mr. kennykro to you
 
kennykro's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Ontario, Canada (in the middle of nowhere in Ontario)
Posts: 1,546
kennykro is on a distinguished road
Default

that was low.
__________________
kennykro is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2009, 11:46 AM   #26
S_I_N_i_C
PSC 1000 POSTS MEMBER
 
S_I_N_i_C's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: 303 Colorado
Posts: 1,427
S_I_N_i_C is on a distinguished road
Default

how about a new brush tut white lancer?
your skill is sick! loving the look, cant wait to see the final.
are you gonna brush the wheels and a b.g. also?
__________________
S_I_N_i_C is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2009, 12:11 PM   #27
PSDavinci
PSC 2000 POST MEMBER
 
PSDavinci's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Dallas, Texas
Posts: 2,333
PSDavinci is on a distinguished road
Default

Congrats on the 50th WL !

Haha, love the drama here bro and the WIP too.
Learn from a pro guys, this is how your supposed to do a WIP.
You give everyone a little sample, a little smidgeon, a little taste if you will.
Get em good and hooked and wanting more, then cut em off COLD.
OMG, they go nuts !
HAHAHA, Classic man !
Then you bleed em awhile, make em squirm, let the tension build to a fever pitch.
Then, BAM! Let em have it.
By then they will be so into withdrawl they'll pay and take anything to satisfy the need and get high again.
......
Whoops, sorry my bad, thats Drug Dealing 101 not Chopping 101, got my manuals mixed up.
Oh well, its pretty much the same thing, only chopping dont pay near as well.
(Hmmm.... White Lancer ..... You guys thinkin what im thinkin?....NAHH !)
__________________
http://img42.imageshack.us/img42/7698/psdchristmassig.jpg
PSDavinci is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2009, 01:21 PM   #28
fattack
Fizzing At The Bum-Hole
 
fattack's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Spain
Posts: 1,618
fattack is on a distinguished road
Default

^^^^this comment is wrong!!! u build to suspense and force avid and loving members such as my kind hearted self to break out the iron and go tribal on your ***!!!!! lmao
__________________

fattack is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2009, 03:45 PM   #29
MirageChopz
PSC NOOB
 
Join Date: Sep 2009
Location: IN M EVO 8
Posts: 14
MirageChopz is on a distinguished road
Default

Great stuff here guys! fattack it's Ok don't cry man...LOL! jOKE..l
__________________
MirageChopz
MirageChopz is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2009, 05:35 PM   #30
white_lancer
PSC SENIOR MEMBER
 
white_lancer's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 353
white_lancer is on a distinguished road
Default

welcome to PSC mirage, hope you enjoy it here

and yeh im with you PSD actually i think im tired of this lol dont feel like finishing it so ill just scrap it :P haha

SINIC: yes i always brush my rims lol and will probably brush an effect bg and then after place it in a regular bg and add in reflections and stuff to have two versions
__________________
white_lancer is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2009, 05:40 PM   #31
Dj Twinkles
PSC 1000 POSTS MEMBER
 
Dj Twinkles's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: South Africa
Posts: 1,463
Dj Twinkles is on a distinguished road
Default

No dont scrap.. I wanna see how this will turn out... looks amazing so far...
__________________
O|\|1'/ cl4 1337 5#4|| 5!_!|2\/1\/3
ELITE GIMP USER MEMBER
>>>My Blog<<<
Dj Twinkles is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2009, 06:32 PM   #32
white_lancer
PSC SENIOR MEMBER
 
white_lancer's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 353
white_lancer is on a distinguished road
Default

lol nah im not scrapping was only trying to piss off tack lol

only rims to do
__________________
white_lancer is offline   Reply With Quote
Old 09-04-2009, 04:18 AM   #33
white_lancer
PSC SENIOR MEMBER
 
white_lancer's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 353
white_lancer is on a distinguished road
Default

well this thread should be archived lol... the project is now on pause indefinately
__________________
white_lancer is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Intel Xeon E3-1220 3.1GHz 8MB 5GT/s SR00F LGA 1155 CPU Server Processor
$39.0
Intel Xeon E3-1220 3.1GHz 8MB 5GT/s SR00F LGA 1155 CPU Server Processor  pictureDell Precision T3500 2TB Xeon 3.2GHz Quad-Core 12GB Ram Nvidia GFX Win 10 Pro E
$3.99
Dell Precision T3500 2TB Xeon 3.2GHz Quad-Core 12GB Ram Nvidia GFX Win 10 Pro E pictureHP ProLiant DL360 Gen9 E5-2640v4 16GB-R P440ar 500W Server 848736-B21 ReNew WTY
$2280.0
HP ProLiant DL360 Gen9 E5-2640v4 16GB-R P440ar 500W Server 848736-B21 ReNew WTY pictureINTEL SLBF5 Xeon X5550 2.66 GHZ 4-Core 6.4 GT/s QPI 8MBLGA1366 Processor
$3.95
INTEL SLBF5 Xeon X5550 2.66 GHZ 4-Core 6.4 GT/s QPI 8MBLGA1366 Processor pictureINTEL SLBF7 Xeon E5530 2.40GHZ Quad-Core 5.86 GT/s QPI 8MB LGA1366 Processor
$3.95
INTEL SLBF7 Xeon E5530 2.40GHZ Quad-Core 5.86 GT/s QPI 8MB LGA1366 Processor picture



All times are GMT -4. The time now is 07:33 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
All rights reserved 2002-2008 Photoshopchop.com